• מעדכן נתוני שוק...

שירותים למשרד ולעסק מזווית אחרת

פעמים רבות בתי עסק נוהגים לקבל שירותים מספק מסוים, לעיתים לאורך שנים, בלי לברר מעת לעת האם לא קיימות אלטרנטיבות נוספות. התפתחויות מודרניות רבות מאפשרות לבחון חלופות ראויות לקבלת שירותים עסקיים, שחלקם מפתיעות מאוד. לצד התקשרות עם ספקים חדשים, חשוב להקפיד ולהשקיע בחיזוק נאמנות של לקוחות קיימים.

צ'קים לפי דרישה

מרבית לקוחות הבנקים, וביניהם לקוחות עסקיים רבים, אשר זקוקים לפנקס צ'קים חדש, עושים את הדבר היחיד שניתן לעשות (לדעתם) – פונים לבנק. פעולה זו נראית הגיונית לחלוטין, בייחוד שהיום, בניגוד לימים עברו ניתן להזמין את פנקסי הצ'קים באמצעות חיוג למוקד הטלפוני של הבנק או באמצעות אתר האינטרנט. יחד עם זאת, רבים אינם מודעים כלל לכך שקיימת אפשרות אחרת. האפשרות החלופית להזמנת המחאות בבנק היא הזמנה של הדפסת צ'קים באמצעות פנייה לבית דפוס יעודי שעוסק בכך.
אם הדבר נראה מוזר, חשוב לזכור כמה דברים:

  • גם הבנקים מדפיסים את פנקסי הצ'קים באמצעות בתי דפוס.
  • הדפסת ההמחאות בבית הדפוס המתמחה נעשית בתיאום עם הבנק. הבנק מנפיק ללקוח אישור שמאפשר לבית הדפוס לבצע את ההזמנה כנדרש.
  • פעולה כזאת משתלמת ללקוחות שזקוקים לכמות רבה של המחאות, ובדרך כלל מדובר בלקוחות עסקיים.
  • פעולה זו יכולה לא רק לחסוך כסף, אלא גם לתרום למיתוג העסקי באמצעות עיצוב הפנקסים ברמה אחרת, במקום להסתפק בעיצוב הבנקאי הרגיל.

ניהול נכון יותר

תחום נוסף שבו ניתן לשפר את היעילות העסקית בצורה קלה ופשוטה הוא באמצעות שימוש בתוכנות לניהול עסקי ופיננסי. תוכנה לניהול עסק יכולה לסייע לבעל העסק, למנהלים, למחלקת השכר, למחלקת הנהלת החשבונות ואפילו למחלקת השיווק. מלבד עסקים גדולים, גם עסקים קטנים יכולים להביא את העסק שלהם לשיאים חדשים באמצעות שימוש בכלי ניתוח טובים יותר.
בין התוכנות לניהול עסקי הקיימות בשוק, ישנן כאלה שכוללות מחוללי דוחות אפקטיביים במיוחד. יש תוכנות שמציעות מודולים רבים ושימושיים, ויש שמאפשרות בניית תמחור וניהול מחירונים דיפרנציאליים. חשוב לבחור בתוכנה המתאימה ביותר לצרכי העסק ולעיתים גם על פי הענף בו הוא פועל.

לשמור על לקוחות קיימים

זווית נוספת של שיפור עסקי ניתן להשיג באמצעות שימוש באמצעי קידום מכירות ללקוחות קיימים. כלל ידוע אומר שכדאי מאוד להשקיע בלקוחות קיימים של העסק. שימור לקוח קיים שווה יותר מאשר השקעה בגיוס לקוחות חדשים, פעולה יקרה יותר ופחות אפקטיבית. חשוב כמובן לגייס לקוחות חדשים, אבל עסק שמשקיע בכך במקום בשימור לקוחות, טועה טעות מרה.
כדי לשמר לקוחות קיימים תוך שימוש בכלי קידום אפשר להעניק ללקוחות מתנות קטנות אשר מחזקות את הנאמנות. דוגמאות לכך ניתן למצוא בעטים ולוחות שנה עם לוגו עסקי, אך גם באביזרים חדשניים יותר כגון דיסק און קי ממותג. ככל שהשירות או המוצר שהעסק מציע ללקוח מהותיים יותר ויקרים יותר, גם אמצעי קידום המכירות יהיו שייכים לרמת גבוה יותר של יוקרה ושל מחיר.

שתפו:

האם הכתבה עזרה לך להבין את הנושא?

המידע מעניין אותך? רוצה לשמוע עוד?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

מי שקרא את הכתבה הזו קרא גם:

בסיום המענה על השאלון נוכל לחשוף בפניך את מידת זכאותך להוזלה

אני נותן את הסכמתי ליצור איתי קשר בנוגע למידע, הצעות או חדשות.

בסיום המענה על השאלון נוכל לחשוף בפניך את מידת זכאותך להוזלה

אני נותן את הסכמתי ליצור איתי קשר בנוגע למידע, הצעות או חדשות.

בסיום המענה על השאלון נוכל לחשוף בפניך את מידת זכאותך להוזלה

אני נותן את הסכמתי ליצור איתי קשר בנוגע למידע, הצעות או חדשות.

בסיום המענה על השאלון נוכל לחשוף בפניך את מידת זכאותך להוזלה

אני נותן את הסכמתי ליצור איתי קשר בנוגע למידע, הצעות או חדשות.